تعميرگاه لوازم خانگي پارسيان 22377288 :: 88686994 تعميرگاه لوازم خانگي پارسيان 22377288 :: 88686994 .

تعميرگاه لوازم خانگي پارسيان 22377288 :: 88686994

ساختمان و اجزاء تشكيل دهنده در تعميرات ماشين لباسشويي تمام اتوماتيك 2

ساختمان و اجزاء تشكيل دهنده در تعميرات ماشين لباسشويي تمام اتوماتيك 2

در زمينه تعميرات ماشين لباسشويي در بخش تعميرات لوازم خانگي در تعميرگاه لوازم خانگي يا تعميرگاه مجاز لوازم خانگي و خدمات پس لز فروش لوازم خانگي : ميكروسوئيچ - اگر قبل از بسته شدن درب ماشين ، دستگاه شروع به آب گيري نمايد و يا اگر به عللي در هنگام كار ماشين، درب باز شود و در همان حالت ماشين بكار خود ادامه دهد و يا اگر كودكي به ماشين نزديك شده و درب آن را باز كند و عمليات ماشين متوقف نشود و اگر جميع موارد مذكور ايجاب مي كند بمحض باز شدن درب و يا حتي قبل از آن كه درب كاملا بسته نشده باشد، ماشين قادر به استارت و آغاز عمليات شستشو نباشد.
در زمينه تعميرات ماشين لباسشويي در بخش تعميرات لوازم خانگي در تعميرگاه لوازم خانگي يا تعميرگاه مجاز لوازم خانگي و خدمات پس لز فروش لوازم خانگي : از اينرو هميشه فاز مدار پس از كليد تايمر و قبل از آنكه به ساير اجزاء الكتريكي مدار برسد از ميكروسوئيچ عبور مي كند ميكروسوئيچ (كليد فشاري حفاظتي ) معمولا" پشت درب بدنه خارجي جنب لاستيك دور درب و در كنار قفل قرار مي گيرد و پس از آنكه زبانه قفل كاملا" در محل خود مستقر شد به اهرم ميكروسوئيچ فشار وارد نموده و آن را به حالت وصل در مي آورد. با بسته شدن ميكروسوئيچ ساير قسمت ها نيز داراي فاز بوده و مي توانند عمليات شستشو را انجام دهند. براي تست ميكروسوئيچ نيازي به خارج نمودن آن از محل استقرارش نيست بلكه مي توان دو سيمي كه از تايمر به طرف ميكروسوئيچ رفت و بر گشت نموده را پس از يافتن به اهم متر متصل سازيم .
در زمينه تعميرات ماشين لباسشويي در بخش تعميرات لوازم خانگي در تعميرگاه لوازم خانگي يا تعميرگاه مجاز لوازم خانگي و خدمات پس لز فروش لوازم خانگي : اگر با بسته شدن كامل درب ، عقربه اهم متر منحرف شود ميكروسوئيچ سالم است در غير اين صورت يا عيب از ميكروسوئيچ است يا ميكروسوئيچ سالم بوده اما از محل استقرار خود خارج شده و يا درب بطور واقعي بسته نمي شود كه معمولا" عيب آخر مربوط به خراب شدن لاستيك دور درب است. در صورت خراب بودن ميكروسوئيچ آن را پس از باز نمودن قسمت جانبي لاستيك دور درب ( طرف قفل درب ) از بدنه جدا نموده و در صورت امكان تعمير نماييد. اگر مشكل جدي است مانند شكستن اهرم و ... ميكروسوئيچ را تعويض كنيد.
در زمينه تعميرات ماشين لباسشويي در بخش تعميرات لوازم خانگي در تعميرگاه لوازم خانگي يا تعميرگاه مجاز لوازم خانگي و خدمات پس لز فروش لوازم خانگي : المنت (گرمكن- هيتر ) - ساختمان المنت دقيقا" مشابه المنت بكار رفته در آب گرمكن است . ابتدا سيم كرم نيكل يا كرم آلمينيوم درون پودر چيني يا سراميك نسوز قرار گرفته و سپس جهت ممانعت از نفوذ آب و رطوبت آن را درون يك محافظ فولادي قرار مي دهند. المنت درون ديگ فرعي قرار مي گيرد و در توان هاي مختلف ساخته شده و استفاده مي شود . آب بندي المنت بوسيله لاستيك محافظش صورت مي گيرد از اينرو هرگز نبايد المنت را در حاليكه درون ديگ آبي وجود ندارد به برق متصل نمود. براي تست المنت استفاده از لامپ سري ، اهم متر يا اتصال چند ثانيه اي مستقيم به برق توصيه مي شود.
در زمينه تعميرات ماشين لباسشويي در بخش تعميرات لوازم خانگي در تعميرگاه لوازم خانگي يا تعميرگاه مجاز لوازم خانگي و خدمات پس لز فروش لوازم خانگي : قفل مغناطيسي درب - همانگونه كه در مورد ميكروسوئيچ ذكر شده باز شدن درب ماشين در زمان شستشو و در حاليكه ديگ تا حدودي پر از آب است مي تواند محيط منزل را آلوده سازد زيرا آب مخلوط با پودر رختشويي به بيرون از ماشين مي ريزد. كاربرد ميكروسوئيچ اين حسن را داشت كه در صورت بروز چنين اشتباهي مدار ماشين قطع مي شد. در بعضي از ماشين ها زمينه اين اشتباه را از بين برده اند . پس از روشن شدن ماشين (البته مشروط به بسته شدن كامل درب ) يك رله مغناطيسي زبانه درب را در اختيار گرفته و به هيچ وجه درب ماشين باز نمي شود . در صورت اعمال نيروي بيش از حد دستگيره قفل درب خواهد شكست. درب زماني باز مي شود كه اولا" برق ماشين قطع شود (تايمرخاموش شود ) ثانيا" حد اقل مدت 2 دقيقه از خاموش شدن دستگاه بگذرد تا آثار مغناطيسي درون قفل مغناطيسي كاهش يافته و زبانه قفل درب رها شود. در بعضي از ماشين ها ميكروسوئيچ و قفل مغناطيسي در يك مجموعه گنجانيده شده اند.
در زمينه تعميرات ماشين لباسشويي در بخش تعميرات لوازم خانگي در تعميرگاه لوازم خانگي يا تعميرگاه مجاز لوازم خانگي و خدمات پس لز فروش لوازم خانگي : ترموستات يا هيتر استات - از آنجا كه جريان مصرفي هيتر بالاست و توسط تايمر مرتبا" در حال قطع و وصل است ، اين احتمال مي رود كه بر اثر كار زياد و مداوم ، سطح كنتاكت هاي تايمر مربوط به هيتر فرسوده شده و به يكديگر جوش داده شوند. در اين صورت هيتر در تمام مدت كار ماشين كه گاها" به 3 ساعت و نيم نيز مي رسد در مدار خواهد بود رسيدن دماي آب به نقطه جوش علاوه بر البسه داخل ماشين، رابط هاي پلاستيكي و شلينگ ها را نيز فرسوده مي سازد. از اينرو استفاده از هيتر استات ( ترموستات ) اجتناب ناپذير است. هيتر استات در واقع مشابه ترموستات بي متالي در سماور برقي عمل مي كند.

خدمات ارائه شده توسط مجموعه پارسيان به شرح زير مي باشد:

تعميرگاه مجاز لوازم خانگي

تعميرات لوازم خانگي

تعميرات ماشين لباسشويي

تعميرات ماشين لباسشويي بوش

تعميرات ماشين ظرفشويي

تعميرات ظرفشويي بوش

تعميرات سايد باي سايد

خدمات پس از فروش لوازم خانگي

دندانپزشكي صادقيه

باربري در جردن


برچسب: تعميرگاه ماشين لباسشويي، تعميرگاه ماشين لباسشويي بوش، تعميرات ماشين ظرفشويي بوش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۴۶:۴۳ توسط:زيرك موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :