تعميرگاه لوازم خانگي پارسيان 22377288 :: 88686994 تعميرگاه لوازم خانگي پارسيان 22377288 :: 88686994 .

تعميرگاه لوازم خانگي پارسيان 22377288 :: 88686994

تعميرات ماشين لباسشويي بوش در تهران

ساختمان و اجزاء ماشين لباسشويي در تعميرات ماشين لباسشويي

ترموستات در تعميرات ماشين لباسشويي از قطعات زير تشكيل شده است:
پلاتين هاي داخلي
تيغه هاي فلزي غير هم جنس (تيغه هاي بي متالي)
صفحه منعكس كننده حرارت
فيش هاي ارتباطي
لازم به تذكر است كه در بحث تعميرات ماشين لباسشويي بعضي از لباسشويي ها مانند زانوسي مدل 914 ترموستات از نوع گازي است كه در رابطه با ساختمان آن و نحوه عملكردش مفصلا" در مبحث ترموستات و آب گرمكن برقي مطلب آورده شده است.
شير الكتريكي ( شير الكتريكي در تعميرات ماشين لباسشويي ) همانگونه كه قبلا" ذكر شد، همه مراحل و عمليات ماشين بصورت اتوماتيك صورت مي گيرد و از آنجا كه لباس ها معمولا" 5 الي 7 بار بصورت كامل شستشو مي شود، عمل ورود آب به ماشين نيز الزاما" مي بايست خودكار صورت پذيرد. آب ورودي به ماشين به شير الكتريكي بسته مي شود و مادامي كه به سيم پيچ آن برق نرسد، آب شهر پشت شير مي ماند و اجازه ورود به داخل جا پودري و سپس مخزن فرعي را نخواهد داشت.
در تعميرات ماشين لباسشويي ، شير الكتريكي از قسمت هاي زير تشكيل شده است:
-1 قاب پلاستيكي 2- سيم پيچ ( سولنوئيد) 3- شيطانك كه در مركزش - سوراخ ريزي وجود دارد 4- لاستيك دور شيطانك 5 - اهرم آهني 6 - لاستيك سر اهرم 7- فنر پشت اهرم 8 صافي يا فيلتر لوله خروجي آب

چگونگي عملكرد شير الكتريكي در تعميرات ماشين لباسشويي

در تعميرات ماشين لباسشويي ، در حالت عادي فنر پشت اهرم ، اهرم آهني را بطرف جلو رانده و لاستيك سر اهرم، سوراخ وسط شيطانك را مسدود مي سازد . با وصل برق و ايجاد مغناطيس توسط سيم پيچ شير الكتريكي، اهرم به طرف داخل جذب شده و فنر را فشرده مي سازد. با حركت اهرم به طرف عقب، لاستيك سر اهرم از سوراخ وسط شيطانك جدا شده و شيطانك مجال تنفس مي يابد. فشار آب، هواي بين شيلنگ و شيطانك را از مجراي تنفسي به عقب رانده و آب جاري مي شود. پس از رسيدن آب به سقف مورد نظر، توسط فرمان هيدرواستات ، برق شير الكتريكي قطع شده و با تضعيف ميدان مغناطيسي سيم پيچ، فنر جمع شده اهرم بطرف جلو رانده شده و در نتيجه مجراي تنفسي شيطانك مجددا" بسته مي شود و از ورود آب به داخل ماشين ممانعت بعمل مي آيد. شير الكتريكي بصورت تك و يا دوبل ساخته مي شود .
عيوب شير الكتريكي ممكن است مكانيكي و يا الكتريكي باشد. در مبحث مكانيكي ، خرابي فنر، خوردگي لاستيك سر اهرم،پاره شدن لاستيك دور شيطانك ، مسدود شدن فيلتر بر اثر جرم و شن ريزه هاي موجود در آب شهر عملكرد صحيح شير الكتريكي را مختل مي سازد. كه مي توان با جدا نمودن قسمت هاي مختلف شير ، مورد معيوب را شناسايي و نسبت به رفع عيب اقدام نمود.
تذكر: در بحث تعميرات ماشين لباسشويي ، موارديكه فشار آب ، بسيار بيشتر از ظرفيت ورود آب به داخل شير الكتريكي است آب وارد جداره هاي بين محفظه اهرم و بوبين شده و عمل جذب اهرم شير الكتريكي ديگر انجام نمي شود در اين موارد، لازم است برق ماشين قطع شده و سپس اجزا، شير الكتريكي كاملا" تفكيك و پس از خشك شدن شير را مجددا" به حالت اول باز مي گردانيم. جهت بروز مجدد اين عيب فشار آب را محدود نماييد. ( شير آب شهر را تا انتها باز نكنيد.)

خدمات ارائه شده توسط مجموعه پارسيان به شرح زير مي باشد:

تعميرگاه مجاز لوازم خانگي

تعميرات لوازم خانگي

تعميرات ماشين لباسشويي

تعميرات ماشين لباسشويي بوش

تعميرات ماشين ظرفشويي

تعميرات ظرفشويي بوش

تعميرات سايد باي سايد

خدمات پس از فروش لوازم خانگي

دندانپزشكي صادقيه

باربري در جردن


برچسب: تعميرگاه ماشين لباسشويي، تعميرگاه ماشين لباسشويي بوش، تعميرات ماشين ظرفشويي بوش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۰۷:۰۸ توسط:زيرك موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :